Nov 18, 2011

MALAYSIA MEMANG POWER

Assalamualaikum
  Harimau Muda seperti yang dijangka dapat membenam ego tuan rumah iaitu sang garuda papua dengan jaringan 1-0. Macam biasa layanan yang kita terima memang "terbaik" dari puak2 indon takdak tamadun tu. Lagu kebangsaan kita sekali lagi tak dihormati menggambarkan betapa mereka amat cemburu dengan kepoweran kita..kehkeh..

 sikap biadap penyokong indonesial

   walaupun begitu kemenangan yang diraih sangat berbaloi lagi2 di hadapan penyokong lawan. Jaringan tersebut dapat mendiamkan seketika riuh rendah di dalam stadium. Seakan-akan tidak percaya dengan apa yang berlaku depan mata, mungkin ada diantara mereka terlopong melihat harimau malaya ganas memporak-perandakan benteng pertahanan sang garuda.

gerakan yg menarik dan penyudah yg cantik

  Sana-sini bercerita tentang kemenangan Malaysia..Relax..kita baru melangkah ke separuh akhir.. masih awal nak untuk kita terlalu berpuas hati..walaupun kita menang perlawanan tersebut, masih ada beberapa kelemahan yang perlu diperbaiki jika mahu pertahankan pingat emas. Walaupun aku marah dengan tindakan penyokong indonesia tidak menghormati lagu kebangsaan kita, tapi ada satu perkara yang aku nampak bagus ialah tiada letupan mercun ketika permainan dan tiada lontaran objek ketika perlawanan berlangsung... Penyokong kita??? 

   Sementara itu, Skuad senior pula....

 Dah jadi kebiasaan...yang menang dijulang, yang kalah dicemuh..apa pun tak buleh...

2 ulasan:

Anonymous said...

tp harus di egt....fakri tue anak didik sy kata rajagopal semasa ditemu bual oleh media tentang kemenangan harimau muda...huhuhuhu.....

penglipurlara said...

ohooo...patut la memanjang jadi pilihan utama

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...